петак, 24. март 2017.

Ukratko o meni

     Zovem se Siniša Radin i radim kao barista, i barista trener u "Barista's Specialty Coffee" kafeteiji, čiji sam i suvlasnik.
Moja opsesija kafom počela je pre nekih pet godina kada sam prvi put došao u kontakt sa espreso aparatom. Tada su me kolege učile kako da napravim espreso i kako da napravim mlečnu kremu. Latte art u tom lokalu niko nije radio. Ubrzo, kada sam stekao neku rutinu, želeo sam dalje da napredujem. Zahvaljujući internetu krenuo sam da učim latte art. Kada sam nacrtao svoj prvi crtež na kafi (rozetu), otvorila mi se potpuno nova dimenzija u svetu kafe. Pošto su mi u porodici svi ili slikari ili muzičari, i sam sam umetnička duša pa me je zato latte art toliko privukao. Počeo sam da vežbam i izučavam nove oblike, sve dok se jednog dana nisam zaposlio kao barista u Kafeteriji. Iako mi je definitivno latte art najjača strana, počelo je da me zanima sve više stvari iz sveta kafe, kao i mnogi drugi alternativni načini pripreme mimo espresa. Uz mnogo truda dostigao sam nivo head bariste i trenera, a lokal u kom sam počeo da radim pretvorio se u lanac lokala. Na kraju mi se pružila prilika da sa drugarima otvorim lokal što sam i uradio. Ovu stranicu sam napravio kako bih sa vama mogao da delim svoja iskustva, saznanja, radove, kao i razne korisne ili zanimljive članke iz sveta kafe pošto ima jako malo sajtova za bariste koji si na srpskom jeziku. Nadam se da ćete pronaći ovde nešto interesantno.

Нема коментара:

Постави коментар

Nekoliko prolećnih latte art ideja

Evo nekoliko mojih cvetnih crteza. Mogu vam pozlužiti kao ideja za ove prolećne dane. Naravno, uz to bi se mogla dodati i klasična rozeta, ...